poniedziałek, 11 listopada 2013

Kilka słów

Kim jestem? Co robię? Po co to wszystko? Co teraz? - Czyli odpowiedzi na pytania podstawowe.

equilagotuje.wordpress.com
Witajcie,
możecie mówić mi Malinowa. Brakuje mi miejsca gdzie powiem o czym myślę. Mam dużo przyjaciół którzy mnie inspirują, chciałabym żebyśmy zainspirowali Was. Czasem rozmawiając z kimś z moich znajomych myślę sobie Szkoda, że nie mogę tego gdzieś spisać. To byłaby ciekawa anegdotka dla innych osób. To teraz już mogę! 

Prywatnie jestem studentką na Uniwersytecie Warszawskim. Pracuję jako PRowiec. Mam 20 lat i uwielbiam wszystko co ładne i pachnące, Cierpię na brak czasu a jestem uczestnikiem wszystkich możliwych organizacji. Ciągle godzę się na nowe obowiązki ale chyba lubię mieć dużo na głowie. Uwielbiam muzykę! Codziennie w moich głośnikach rozbrzmiewa jakaś melodia. Wierzę, że nic nie dzieje się bez przyczyny o czym przekonałam się nie raz na własnej skórze. 

Tak naprawdę nie wiem o czym będę pisać. Myślę, że o moim życiu codziennym, o ludziach którzy mnie inspirują, o ciekawych wydarzeniach i o moich przemyśleniach. 

Do założenia bloga zainspirowała mnie Nadine z bloga Bo ma być mruczenie. Jest wspaniałą, ciepłą dziewczyną. Na jej posty czekam z utęsknieniem i zawszę chce więcej!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz